Iftar together with them ♥
Hai selamat hari rayaaa ! :) tinggal lagi sehari je kan nak berpuasa ? tak sangka begitu cepat masa berlalu sebelum ini sibuk buat kuih raya siapkan tempahan . okayy , seperti yang dijanjikan kami berjumpa dekat food court tesco petang semalam . 

Last jumpa alyaa dan azirah last year tak silap masa picnic . itulaa yang terakhir pun . semalam jumpa balikk oh rasa sayunyee hati iteww * lap air mata * hugs azirahh . sejujurnye masa dekat sekolah memang aku rindukan saat kita berenam dulu . aktiviti tahunan celebrate birthday together , raya setiap rumahh :) rinduu masa tuhh tapi masa berlalu semua itu hanya kenangan . 

dekat sekolah aku dengan fatin and saloma memang dah tak rapat . seriously tak langsung semuanye berubah bila masing-masing ada motor . yelaaa kami yang tiada motor ini siapalah yang nak pandang kan ? it'sokay aku faham cuma aku terkilan sekejap je semuanye berubah . pagi-2 jarang senyum dengan aku bilaa dengan geng baru korang . aku tak salahkan korang sepenuhnye tapi seriously aku banyak terasa :( aku mampu menangis bila teringat kita yang riuh , happy duluu . 

bila korang mula jauhkan diri aku mula menjauhkan diri supaya aku tak sakit hati . setiap masa aku nantikan saat kita macam duluu . jarang bergaduh , selalu advice antara satu sama lain ,  share masalah same-2 kan ? maafkan aku jika aku pun mula berubah tapi aku berubah supaya aku tak selalu menangis bila korang pinggirkan kami . 

okay cukuplah cerita sedih aku harap kita akan perbaiki persahabatan kita selepas dah reunion semalam :) semalam memang best teringat dulu kita selalu keluar mesti sama-2 . aku happy sangat semalam sebab aku and saloma , fatin okay balik harap dekat sekolah pun macam itulaa :') 

kami berbuka puasa memang riuh apatah lagi dengan perangai alya yang suka mengusik orang . lawakk gilaa bila teringat balikk . 


saloma , fatin , jiah yang paling tinggi :) 


alya husna yang jahat , kak raja 

selepas makan kami meronda taiping sentral untuk beli barang sebagai kenangan keluar berenam :) masuk kedai baju dann ushaa baju sambil kenakan alyaaa :'D


esyha esah , jiahh 



 lengkaplahh keluarga kami yang asal :) * macam rainbow kan ? 
guys , say cheeeseeeee :'D * itew paling kurang ketinggiaan * 





and lastly me and ikan :) The End :*
lots of love fateyha <3
0 comments

Older Post | Newer Post