Kembali

assalamualaikum 
hi !!
selamat pagi 

maaf sekian lama tidak menulis diari online neh. busy? bolehlah sampai cuti semester satu pun sudah sampai ke penghujung hanya menghitung detik san saat untuk kembali ke sri iskandar. Alhamdulilah keputusan semester satu mencapai target. insyaallah semester baru akan cuba yang lebih baik :) 

hari ini calon calon spm sedang menduduki kertas matematik dan menghitung detik untuk merdeka selama 6 bulan. Rindu sekolah? hahahhaha perkara yang aku rasa tidak akan aku kenang. Terlalu banyak kenangan pahit daripada manis aku cuma rindukan sahabat sahabat aku sahaja. 

Semua sudah membuat haluan masing masing. Ingat lagi tak janji kita dulu " Nanti masa kerja kita semua duduk satu rumah tau" Insyaallah tak sabar nak duduk rumah sesama nak pergi kenduri kahwin siapalah yang pertama agaknya? tak sabar nak jadi pengapit

Tak sabar nak habis belajar, tak sabar nak kerja, tak sabar nak sara umie, tak sabar nak melancong setiap kali cuti, tak sabar nak pegang duit bebanyak, semuaaaaa TAK SABAR! 

Insyaallah itu adalah impian aku dan aku akan kotakan. Doakan semoga aku berjaya banggakan  keluarga kerana bebanan yang aku galas sekarang tak tergalas. Tapi ini semua menjadikan aku lebih kuat dari insan lain dan mematangkan aku bila membuat keputusan 

Soalan junior: 

' Best tak belajar dekat U? " jujur best lagi dekat sekolah 
" Mesti best banyak masa nak study kan? " kalau pandai urus masa insyaallah dengan assgmnt yang bertimbun dan dateline yang semakin hampir 
" Mesti bebas kan dari keluarga? " Tak best sebab kita kena berdikari sendiri dari sekecil kecilnya sehinggalah hal yang sebesar besarnya

Nasihat ' kakak' : Jangan mudah terpengaruh jadi diri sendiri, sentiasa ingat tujuan asal belajar jangan main main, insyaallah berjaya :) 

Semoga jumpa cuti semester depan, sekian 

                                                                                                           18.11.2013
                                                                                                            12.14 pm
lots of love fateyha <3
0 comments

Older Post